اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها
mi118.com ترفند موبایل - همراه شما با جدید ترین ها
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون سختى به نهایت رسد ، گشایش در رسد ، و چون حلقه‏هاى بلا سخت به هم آید ، آسایش در آید . [نهج البلاغه]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

 

شما میتونید با موبایلتون هر چندتا خواستید تلفن بزنید و هزینه ها را به حساب یه نفر دیگه بزارید .

برای اینکار باید یه کارهایی انجام بدین به این صورت :

1- ابتدا موبایل اون شخصی را که می خواهید هزینه ها را بپردازد بر دارید و شماره ای را که میخواهید هزینه اش برداشته بشه را بگیرید البته قبلش یک + یا 90+ اضافه کنید مثلاْ به این صورت :09198762536 + که در نتیجه دیگه هزینه به صورت حساب این شماره اضافه نمیشه و همش میره به حساب کسی که شما این شماره را با موبایلش گرفتید البته این کار با دزدی فرقی نداره اما صد در صد جواب میده و خود مخابرات هم اعلام کرده که همچنان راهی برای این مشکل پیدا نکردن ! پس از امروز موبایلتون رو دست همه کس ندین !
این روش کاملا امتحان شده!

مثال :

مثلا شماره گوشی شما بدین صورت است : 09198762536 ، برای اینکه وقتی با دوستتون تماس می گیرید شمارتون نیفته گوشییشو بردارید ، و با گوشیش این شماره رو بگیرید :

09198762536+ ( در واقع این شماره همون شماره شماست ، منتهی یه + بهش اضافه شده ) ، تو دفترچه تماسها گوشیش هم به شماره خودتون یه + اضافه کنید .

از این پس هر وقت شماره 09198762536 به گوشی دوستتون زنگ بزنه ،‌حسابش به پای دوستتون میفته .

در این روش هر وقت فیش موبایلتون از حد معمول بیشتر شد برید و پرینت اونو از مخابرات بخواین و وقتی پرینت رو گرفتین ببینین قسمت (بدهکار) و (بستانکار) موبایلتون با هم برابره یا نه اگه با هم برابر نبود مسبب اونو حلال کنین که اون دنیا دیگه نمک گیرتون نشه

 



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط احسان اله یاری در جمعه 88/4/19 و ساعت 8:17 صبح | نظرات دیگران()

    ارسال SMS رایگان با سیم کارتهای اعتباری ???? (همراه اول)

    اس ام اس رایگان واسه همیشه با سیم کارت اعتباری همراه اول شما با این ترفند میتونید به 9 نفر که خودتون انتخاب میکنید واسه همیشه اسم ام اس رایگان بفرستید (تو قسمت نکته ها میگیم که چی کار کنید که به هر چند تا شماره که خواستید اس ام اس رایگان بفرستید) این ترفند کاملا واقعی هستش و 100% کار میکنه این ترفند فقط رو سیم کارت اعتباری 0919همراه اول کار میکنه...

    ابتدا با گوشی خودتون زنگ بزنید به شماره 444 بعد که تماس برقرار شد شما باید زبان تلفن سخنگو رو از زبان فارسی به زبان انگلیش تغییر بدید در غیر این صورت نمی تونید کاری کنید برای این کار کلید 7 رو بزنید بعد گزینه 2 رو بزنید بعد گزینه یک حالا زبان سخنگو انگلیسی میشه اگه انگلیسی بلد نیستید اشکال نداره فقط شما مراحل زیر رو دنبال کنید.
    خوب حالا گزینه 5 رو بزنید بعد از تموم شدن حرف اون خانوم سخنگو کلید یک رو بزنید بعد از تموم شدن کامل حرف خانومه شماره کسی که بیشتر از همه بهش اس ام اس میفرستید رو وارد کنید بعد که وارد کردید # رو به آخر شماره اضافه کنید یعنی اینجوری شماره بهش بدید # 09125402145 بعد که وارد کردید شماره دوستتون طرف شروع میکنه شماره شما رو خوندن بعد که حرفش تموم شد شما کلید یک رو برای تایید بزنید در آخر از شما تشکر میکنه (Tank You) بعد که از شما تشکر کرد می تونید تماستون رو قطع کنید شما میتونید تا 9 شماره همین کارو دنبال کنید.


    نکته 1 (مهم ): شما میتونید به هر شماره ای که میخواهید اس ام اس رایگان بدید به این صورت که یکی از 9 تا شماره رو پاک می کنید و به جاش شماره جدید رو می دید.برای این کار بعد از اینکه شماره 444 رو گرفتید گزینه 5 رو بزنید حالا برای تغیر شماره گزینه 2 رو بزنید و بعد از تموم شدن صحبت خانومه شماره قبلی که داده بودید رو بدید و # رو بزنید و باز بعد از صحبت خانومه شماره جدید رو بدید و # رو بزنید و در آخر هم برای تایید 1 رو بزنید و تماس رو قطع کنید.


    نکته 2 : در هر بار تغییر شماره پنج ریال از حساب شما کم میشه که اون هم قابل گفتن نیست جهت اطلاع گفتم.


    نکته 3 : شما حتی وقتی که سیم کارتتون یک طرفه شده هم می تونید به این 9 تا شماره اس ام اس رایگان بدید.


    نکته 4 : اما وقتی سیمکارتتون یک طرفه هست نمیتونید شماره جدیدی وارد کنید یا شماره رو تغییر بدید.

    شاد و موفق باشید.

     



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط احسان اله یاری در جمعه 88/4/19 و ساعت 8:16 صبح | نظرات دیگران()

    ترفند کاهش هزینه اس ام اس فینگلیش

    حتما اخبار گران شدن نرخ اس ام اس های فینگلیش ( مثلا : salam ) رو شنیدید ؟ طبق نرخ های جدید مخابرات , اس ام اس انگلیسی ( فینگلیش ) 24 تومن و اس ام اس فارسی 8 تومن می باشد .
    ظاهرا این کار برای حمایت از رسم الخط فارسی هست اما همه می دونیم که اس ام اس فارسی تقریبا 2 تا محسوب می شه برای یک متن کوتاه چون محدودیت 70 کاراکتر رو داره ! اما اس ام اس فینگلیش محدودیت 160 رو داره . پس یعنی این کار کلاه برداری به بهانه رسم الخط فارسی می باشد !!
    حال این سوال پیش می آید که مخابرات از کجا می فهمه اس ام اس فارسی هست و از کجا می فهمه اس ام اس انگلیسی یا همون فینگلیش !!؟؟
    ما در اینجا روش تشخیص اس ام اس فارسی از اس ام اس انگلیسی را در مخابرات و روش استفاده از ترفندی که مخابرات اس ام اس انگلیسی شما رو فارسی تشخیص بده بیان می کنیم !

    سیستم تشخیص اس ام اس هایa فارسی از انگلیسی مخابرات بسیار ضعیف عمل میکند . این سیستم به اول هر اس ام اس توجه می کند و اگر حرف اول اس ام اس فارسی باشد آن اس ام اس رو فارسی تشخیص می ده !!
    حالا شما برای فریب مخابرات کافیه یک کاراکتر فارسی در ابتدای اس ام اس خودتون بنویسید !! در ادامه متن فینگلیش اس ام اس را تایپ کنید به این شکل کل اس ام اس شما از طرف مخابرات به عنوان اس ام اس فارسی محسوب می شود و با هزینه نصف ارسال می گردد !
    نکته : فقط در این زمینه شما دارای محدودیت 70 کاراکتر می شوید ...
    توجه : اگر شما نمی توانید فارسی تایپ کنید می توانید کاراکتر فارسی را از اس ام اس های رسیده Copy و Paste کنید.

     



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط احسان اله یاری در جمعه 88/4/19 و ساعت 8:12 صبح | نظرات دیگران()

    شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که شارژ باطری تلفن همراهتون به اتمام رسیده و دسترسی به پریز برق برای شارژ تلفن همراه خود ندارید اما کاری پیش اومده و قصد دارید تا یک تماس کوتاه با تلفن همراهتون بگیرید .

    در این مواقع چه می کنید ؟

    به دنبال تلفن های همگانی می روید ؟ یا ازکسی درخواست می کنید تا با تلفن همراه وی اقدام به برقراری تماس کوتاه خود کنید ؟

    اگر از گوشی های سونی اریکسون استفاده می کنید ، ما پیشنهاد بهتری داریم …

    با استفاده از ترفند مخفی ای که در تلفن های همراه سونی اریکسون موجود است ، قادرید تا هنگامی که حتی شارژ باطری تلفن همراه خود به اتمام رسیده باشد و حتی تلفن همراه شما روشن نیز نمی شود اقدام به روشن کردن تلفن همراه خود کنید و به اندازه یک یا دو تماس کوچک و اضطراری با آن برقرار کنید .

    این ترفند در مواقع خطر و یا حادثه که احتیاج به اورژانس و یا پلیس داشته باشید و تلفن همراه شما نیز شارژ نداشته باشد بسیار حیاتی و کاربردی خواهد بود .

    اما چه باید کرد ؟

    شاید در ابتدا فکر کنید نیازی به باز کردن گوشی و یا دستکاری در باطری تلفن همراه دارید ….

    اما کاملاً اشتباه تصور کرده اید !

    روش کار بسیار ساده است .

    در حالت معمولی هنگامی که شارژ تلفن همراه شما به اتمام رسیده باشد با فشردن دکمه Power تلفن روشن نمی شود .

    اما کافی است به جای فشردن کوتاه مدت دکمه Power ، آن را به مدت 15 ثانیه در حالت فشرده نگه دارید …

    خواهید دید که تلفن همراه روشن خواهد شد …

    پس از 15 ثانیه دکمه را رها سازید و منظر باشید تا تلفن همراه آماده استفاده شود .

    حال قادرید به اندازه یک یا 2 تماس کوچک و اضطراری با تلفن همراه خود انجام دهید !

    به همین راحتی .

    همانطور که قبلاً نیز اشاره شد این ترفند تنها مخصوص گوشی های سونی اریکسون می باشد .

     



  • کلمات کلیدی : ترفند مویایل
  •  نوشته شده توسط احسان اله یاری در جمعه 88/4/19 و ساعت 7:44 صبح | نظرات دیگران()

    پیدا کردن شماره تلفن افراد با ماشین حساب

    دنیای ریاضی شیرینی های خاص خودش را دارد. ریاضی از جمله درسهایی است که واقعا خواندن و یا حل مسئله در آن به آدم لذت خاصی می بخشد. لذتی که بعد از حل یک مسئله سخت بسیار شیرین است. ماشین حساب همیشه همراه ریاضی بوده است. ترفندها و کارهای زیادی میشه با ماشین حساب کرد و شاید شما هم با تعدادی از‌ آنها آشنا باشید. در این پست قصد دارم روشی را خدمتتان عرض کنم که به راحتی می توانید شماره تلفن خود را با چند عمل ریاضی از ماشین حساب تان بگیرید!

    ابتدا یک ماشین حساب آماده کنید تا همراه هم پیش رویم . ماشین حساب موبایل هم میشه . اول شماره ? رقمی تلفن خود را در نظر بگیرید (تهرانی ها اون رقم تکراری اول را حساب نکنند). حالا ? رقم اول تلفن خود را وارد ماشین حساب کنید. یعنی اگر تلفن شما ??????? هست ??? را وارد ماشین حساب کنید. حالا این ? رقم را در ?? ضرب کرده و حاصل را با ? جمع کنید. عدد بدست آمده را در ??? ضرب کنید. حالا ? رقم پایانی تلفن خود را با عدد حاصل جمع کنید.یک بار دیگر ? رقم پایانی تلفن همراه خود را با آن جمع کنید.عدد ??? را از حاصل بدست آمده کم کنید. حالا این عدد را تقسیم بر ? کنید. حاصل آشناست نه ؟ این تلفن شما است بدون اینکه به ماشین حساب در ظاهر آن را داده باشید ! اما در طول همین اعمال شما خودتان تلفن را به ماشین حساب داده بودید.

     



  • کلمات کلیدی : شماره تلفن
  •  نوشته شده توسط احسان اله یاری در جمعه 88/4/19 و ساعت 7:43 صبح | نظرات دیگران()

    ترفند برای گوشی تلفن همراه

    با این ترفند می تونین گوشیتون رو به حالت نیمه خاموش قرار دهید؛ یعنی وقتی کسی با شما تماس می گیره پیام "تلفن همراه مشترک مورد نظر خاموش می باشد" پخش میشه ولی شمارهء طرف مقابل رو تلفن همراهتون دیده میشه

    خیلی سادست فقط کارهای زیر را انجام بدهید و حتی بدون نیاز به نرم افزار اضافی:

    : منو - تنظیمها - تماسها - انتقال تماسها - تماسهای صوتی - در حالت اشغال - فعال کردن - 00989359999999 - تائید

    : Menu - Settings - Calls - Divert calls - Voice calls - When busy - Activate - 00989359999999 - OK

    بعد از این کار هر وقت شما کلید قرمز (مشغول) را فشار دهید پیام "تلفن همراه مشترک مورد نظر خاموش می باشد" پخش می شود ، اگر می خواهید این کار خودکار صورت گیرد به صورت زیر عمل کنید:

    : منو - تنظیمها - تماسها - مدیریت تماسها - پذیرش تماسها - هیچکدام

    : Menu - Settings - Calls - Manage calls - Accept calls - None

    در این حالت این ترفند فعال می شود و برای غیر فعال کردن این ترفند هیچکدام/None را به کل تماس گیرنده ها/All callers تغییر دهید

    نکته قابل توجه اینکه ابن ترفند بر روی تمامی گوشیها و سیمکارتها قابل اجرا است و فقط نام گزینه های منو با یکدیگر متفاوتند

    من این ترفند رو بر روی گوشیهای سونی اریکسون و نوکیا تنظیم کردم و کامل جواب دادند.

    نظر فراموش  نشه...!!!

     



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط احسان اله یاری در پنج شنبه 88/4/18 و ساعت 11:39 عصر | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    عکس های هفته
    تبادل لینک
    اطلاعیه
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    با کلیک بر روی تبلیغات زیر از این وبلاگ حمایت کنید

    بالا

    http://www.IraniTopSite.com , ایرانی تاپ سایت